BNP PARIBAS CARDIF

Cadru legislativ

Raportari privind incalcari ale legii

Dacă sunteți client al BNP Paribas Cardif și doriți să transmiteți orice nemulțumire sau reclamație, vă rugăm să accesați Contact (bnpparibascardif.ro), unde se regăsesc toate îndrumările necesare.

BNP Paribas Cardif – Cadrul privind avertizarea în interes public

BNP Paribas Cardif se angajează să respecte cu strictețe legile și reglementările în vigoare și să aplice regulile stabilite în Codul de conduită al Grupului.

Cadrul BNP Paribas Cardif este sub responsabilitatea departamentului « Etica profesională » al funcției de conformitate.

Raportarea privind încălcări ale legii, accesibilă de pe această pagină, vă permite să transmiteți informații despre o infracțiune sau o jignire, o amenințare sau un prejudiciu la adresa interesului public, o încălcare sau o încercare de a ascunde o încălcare a legislației aplicabile și obligatorii (legi, reglementări etc.) sau o încălcare a Codului de conduită al Grupului, indiferent dacă este vorba despre o infracțiune, o contravenție sau o abatere disciplinară.

Rapoartele transmise sunt tratate de persoana desemnată in sensul legii 361/2022, reprezentantul Departamentului Conformitate - Andreea Hătărăscu, într-o manieră confidențială și în conformitate cu reglementarile in vigoare.

Avertizorilor li se acordă protecție împotriva riscului de represalii, așa cum prevede legislația locală aplicabilă.

Orice utilizare abuzivă a sistemului de avertizare poate expune persoana care efectuează raportarea unor sancțiuni disciplinare sau urmăriri penale.

Recunosc că am citit și am înțeles informațiile referitoare la cadrul de avertizare BNP Paribas Cardif și protecția datelor cu caracter personal. (Nota de informare privind protectia datelor personale)

Întrebări frecvente

Când pot să raportez ?

Când aveți motive să credeți că a fost comisă o încalcare a legii sau a Codului de Conduită BNP Paribas, sau în cazul unei amenințări sau prejudicii aduse interesului public.

Cum pot să raportez?

Dacă sunteți o terță parte sau un angajat (intern sau extern), vă rugăm să utilizați următoarea adresă de e-mail cardifro_whistleblowing@cardif.com sau numărul de telefon +40312261105.

Pot să raman anonim?

Da, raportul dumneavoastră poate fi anonym, atâta timp cât conține suficiente indicii cu privire la încălcarea legii.

Voi primi raspuns cu privire la raportul meu?

O confirmare de primire a raportului vă va fi trimisă după ce îl primim. Veți fi apoi informat cu privire la acțiunile ulterioare întreprinse pe baza raportului dumneavoastră și la rezultatul investigației.

Va fi asigurată confidențialitatea?

Da, Persoana desemnata este instruita în gestionarea rapoartelor de avertizare în ceea ce privește obligațiile de confidențialitate și ia măsurile adecvate pentru a respecta această obligație.