Soluționarea daunelor
Informații generale
În situația în care intervine un eveniment asigurat, persoana asigurată (sau moștenitorii acesteia) are/au obligația de a comunica în cel mai scurt timp posibil asigurătorului evenimentul asigurat și de a furniza toate documentele solicitate de către acesta.
Pentru deschiderea unui dosar de daună completează fără să printezi și să semnezi documentele de mai jos în funcție de evenimentul asigurat și trimite-le pe e-mail: daune_ro@cardif.com
sau sună la numărul de telefon: 031 226 11 25.
Formular de notificare daună
- 
				Formular de notificare daună în caz de invaliditate totală și permanentăpdf – 153 Ko 
- 
				Formular de notificare daună în caz de invaliditate temporară de muncăpdf – 168 Ko 
- 
				Formular de notificare daună în caz de șomajpdf – 138 Ko 
- 
				Formular de notificare daună în caz de spitalizarepdf – 173 Ko 
- 
				Formular de notificare daună în caz de decespdf – 390 Ko