Intrebari frecvente

Suntem aici pentru a va ajuta!

logo BNP Paribas Cardif Romania
Str. Gheorghe Titetica, nr. 212 - 214, etaj 7, Sector 2
cod postal 020305, Bucuresti
Tel: 031 226 11 11
Fax: 031 226 11 00
Email: ro-office@cardif.com

Ce trebuie sa fac daca se produce un eveniment asigurat?

 
In primul rand, este necesar sa informati BNP Paribas Cardif (sau reprezentantii entitatii care a intermediat subscrierea), astfel incat sa putem respecta prevederile asigurarii. Suntem aici pentru a va oferi sprijinul nostru si a va ghida pe parcursul intregului proces. Pe site-ul nostru veti gasi informatii generale cu privire la documentatia de revendicare. Imediat ce primim documentatia necesara, vom initia procedura de evaluare a evenimentului, dosarul de dauna urmand a fi solutionat cat mai curand posibil.
logo BNP Paribas Cardif Romania
Str. Gheorghe Titetica, nr. 212 - 214, etaj 7, Sector 2
cod postal 020305, Bucuresti
Tel: 031 226 11 11
Fax: 031 226 11 00
Email: ro-office@cardif.com

Unde se afla sediul BNP Paribas Cardif?

Sediul BNP Paribas Cardif Romnia se afla in Bucuresti (str. Gheorghe Titeica 212-214, etajul 7, Sect 2), echipa locala gestionand toate solicitările venite din partea clienților noștri. Biroul din Romania este o filiala a BNP Paribas Cardif, un asigurator activ la nivel global cu sediul in Paris, Franta.

logo BNP Paribas Cardif Romania
Str. Gheorghe Titetica, nr. 212 - 214, etaj 7, Sector 2
cod postal 020305, Bucuresti
Tel: 031 226 11 11
Fax: 031 226 11 00
Email: ro-office@cardif.com

Cum pot accesa un produs de asigurare din oferta BNP Paribas Cardif?

Asteptam cu nerabdare sa deveniti clientul nostru! BNP Paribas Cardif se concentreaza 100% pe modelul de business B2B2C, prin urmare dezvolta si vinde produse de protectie, precum si serviciile aferente, prin intermediul partenerilor nostri In cazul in care aveti nevoie d emai multe informatii, va rugam sa nu ezitati sa ne contactati!

logo BNP Paribas Cardif Romania
Str. Gheorghe Titetica, nr. 212 - 214, etaj 7, Sector 2
cod postal 020305, Bucuresti
Tel: 031 226 11 11
Fax: 031 226 11 00
Email: ro-office@cardif.com

Ce inseamna "perioada de excludere"?

Perioada de excludere este o perioada de timp (de obicei, 90 de zile calendaristice consecutive) calculata de la data inceperii asigurarii, pe durata careia riscul de somaj nu este acoperit. In perioada de excludere, indemnizatia de asigurare aferenta acestui risc nu este datorata beneficiarului.

logo BNP Paribas Cardif Romania
Str. Gheorghe Titetica, nr. 212 - 214, etaj 7, Sector 2
cod postal 020305, Bucuresti
Tel: 031 226 11 11
Fax: 031 226 11 00
Email: ro-office@cardif.com

Ce este "perioada de asteptare"?

Perioada de asteptare este o perioada de timp (un anumit numar de zile calendaristice consecutive) calculata de la data aparitiei concediului medical prelungit sau somajului, pe durata careia aceste evenimente trebuie sa se produca neintrerupt. Indemnizatiile de asigurare pentru aceste 2 evenimente se vor calcula si plati dupa expirarea acesteia. Pe durata perioadei de asteptare indemnizatia nu este platita de catre asigurator.

logo BNP Paribas Cardif Romania
Str. Gheorghe Titetica, nr. 212 - 214, etaj 7, Sector 2
cod postal 020305, Bucuresti
Tel: 031 226 11 11
Fax: 031 226 11 00
Email: ro-office@cardif.com

Cand am dreptul la indemnizatia de asigurare?

In momentul care Asiguratorul primeste toate documentele necesare pentru intocmirea dosarului de indemnizatie, acesta are la dispozitie maxim 7 zile lucratoare de la data primirii ultimului document solicitat sa plateasca indemnizatia aferenta evenimentului asigurat.