BNP Paribas Cardif

Suntem aici pentru tine!

BNP PARIBS CARDIF

BNP Paribas Cardif este operator de date cu caracter personal înregistrat la Comisia Naţională pentru Informatică şi Libertăţi din Franţa (Commission Nationale de l'Informatique et des Libertés) sub nr. 103 33 89.

Prin completarea formularelor de pe site cu datele personale, sunteţi de acord ca aceste date să fie stocate şi prelucrate de către BNP Paribas Cardif, în regim de confidenţialitate, şi cu respectarea prevederilor Regulamentului nr. 679/2016 pentru protecţia persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Daca doriti sa afalti mai multe despre prelucrarile de date efectuate de BNP Paribas Cardif, puteti accesa «Nota de informare privind protectia datelor».

Vrem sa va asiguram ca suntem pregatiti ca in perioada urmatoare sa ne desfasuram activitatea ca si pana acum, in pofita contextului actual generat de Covid-19. Ne-am luat toata masurile necesare pentru desfasurarea operatiunilor curente si ne-am organizat astfel incat sa fim cu totii in siguranta.

Ne puteti contacta folosind oricare dintre mijloacele de mai jos:

  • Prin posta,  la adresa postala: Str. Gheorghe Titetica, nr. 212 - 214, etaj 7, Sector 2, cod postal 020305, Bucuresti.
  • Prin email, la adresa de email: ro-office@cardif.com
  • Prin telefon, apeland: 031.226.11.11 – de Luni pana Vineri, in intervalul orar 09 :00-17 :00 (numar cu tarif normal, apelabil din orice retea din Romania sau din strainatate).

Raspunsul la sesizarea dumneavoastra il veti primi in termen de 10 zile lucratoare de la momentul receptionarii acesteia.

Procedura in cazul reclamatiilor si litigiilor

 

Orice reclamatie transmisa de catre Persoana Asigurata/mostenitorii sai legali/reprezentantii acesteia, dupa caz, cu privire la interpretarea si executarea Contractului de Asigurare va fi solutionata pe cale amiabila, prin formularea unei sesizari scrise la sediul Asiguratorului. Aceasta sesizare va fi analizata de Biroul Relatii cu Clientii in termen de maximum 10 zile lucratoare de la data primirii sale, urmand a se transmite un raspuns scris, punctual si argumentat catre persoana care a formulat sesizarea. Aceasta nu afecteaza dreptul: de a apela la Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul financiar nonbancar (SALFIN.ro), Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului, Autoritatea de Supraveghere Financiara sau dreptul de a se adresa instantelor judecatoresti competente.

 

Daca doriti sa contactati Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor sau Autoritatea de Supraveghere Financiara - sectorul asigurării reasigurări, puteti face acest lucru accesand urmatoarele link-uri:

 

Obiectul solicitarii dvs

Informatiile dvs

Cod de securitate *

* Câmpuri obligatorii